Wyniki wyszukiwania prezentowane są według trafności zapytania
Polecane
Nazwa i kod
Gra Pędzące Żółwie
EGM002169„Pędzące żółwie” to doskonała zabawa dla graczy w każdym wieku, zaczynając od czasów późno-przedszkolnych, czyli od lat pięciu. To także największy bestseller Egmontu. Gra kupowana najczęściej i wydawana nieprzerwanie najdłużej spośród ponad stu różnych tytułów. Tytuł gry „Pędzące żółwie” wymieniany jest spontanicznie podczas każdej rozmowy, czy dyskusji na forum, pomiędzy rodzicami na temat nowoczesnych gier planszowych! Zazwyczaj małe, sympatyczne żółwie nigdzie nie spieszą, całymi dniami drep
Gra Polowanie na Robale
EGM002015 EGM002015 | 12„Polowanie na robale” to arcyciekawa walka o skwierczące na ruszcie dżdżownice! „Polowanie na robale” to także, a może przede wszystkim, nauka liczenia i wielkie emocje. Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej liczby robali znajdujących się na specjalnych płytkach. Gracze zdobywają je, rzucając kostkami - im więcej oczek zgromadzą na kostkach, tym więcej robali zdobędą. Ale gdy zbytnio ryzykują, mogą stracić wszystko! W zestawie: 16 płytek z robalami 8 kostek Gracze wcielają się w role kur
PCB
12
Gra Nogi Stonogi
EGM002596 EGM002596 | 10Doskonała zabawa dla maluchów! Rzucając kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej par butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć. Kolorowe ilustracje i wesoły temat sprawią, że maluchy z przyjemnością spędzą czas w towarzystwie sympatycznych stonóg. Wiek: 4+ Gra przeznaczona dla: 2-4 graczy
PCB
10
Gra Pan tu nie stał!
EGM002886 EGM002886 | 10Gra planszowa „PAN TU NIE STAŁ!” przenosi nas do czasów PRL-u, prosto w szare lata osiemdziesiąte. Długaśne kolejki ustawiały się wówczas nie tylko po artykuły luksusowe, takie jak wyroby czekoladopodobne, ale tez po podstawowe dobra życia codziennego jak papier toaletowy, cukier czy herbatę. Wielu z nas pamięta te czasy. Dzisiaj możemy przeżyć to ponownie, tym razem na wesoło! Podczas rozgrywki gracze udają się w podróż do PRL-u, do czasów centralnego planowania i wiecznych rynkowych niedoborów
PCB
10
Gra Pirackie skarby
EGM003890W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji. W grze Pirackie Skarby gracze, korzystając z fragmentów mapy, starają się jak najszybciej odnaleźć pirackie skarby ukryte na wyspie. Wszyscy gracze szukają skarbów jednocześnie, co zapewnia wielkie emocje podczas gry! Wiek: 6+ Gra przeznaczona dla: 2-5 graczy
Gra Słowostworki
EGM003906W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji. Zadaniem graczy jest wymyślanie słów zaczynających się na daną literę i należących do określonej kategorii (na przykład: miasto na literę M). Wszyscy gracze jednocześnie wymyślają słowa, co zapewnia wielkie emocje podczas gry! Wiek: 6+ Gra przeznaczona dla: 2-5 graczy
Gra Znikające ciasteczka
EGM004378W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji. Na stole pojawiły się smakowite ciasteczka. Znikają w oka mgnieniu! Zadaniem graczy będzie odgadnąć jakie ciasteczka zostały zjedzone. Wiek: 6+ Gra przeznaczona dla: 2-4 graczy
Gra Wyprawa do dżungli
EGM004385 EGM004385 | 40Dalekie podróże, czyli „Wyprawa do dżungli”. Gracze wyruszają na wyprawę do dżungli śladami starożytnej cywilizacji Majów. Starają się odnaleźć cenne skarby. Na początku gry na stole rozkładane są skarby. Gracze starają się zapamiętać jak najwięcej z nich. Następnie wszystkie karty są odwracane. W swojej turze gracz wykłada kartę i odkrywa skarb na stole. Stara się znaleźć taki sam skarb jak na wyłożonej karcie. Jeżeli gracz znalazł taki sam skarb jak na karcie, zdobywa 2 punkty. Jeżeli zdobyty
PCB
40
Gra Kosmiczna misja
EGM004361 EGM004361 | 40Szykujcie rakiety i skafandry, bo czeka Was kosmiczna misja! Gracze wyruszają na misję mającą na celu odkrycie nowych planet i budowę na nich stacji kosmicznych. Wygra gracz, który zbuduje najwięcej stacji. Dobierając odpowiednie kafelki gracze odkrywają nowe planety. Każda z nich musi składać się z czterech kafelków. Budując kosmiczne stacje gracze mogą korzystać z pomocy kosmitów! 2-4 graczy Wiek: 6-106 Czas: 20 minut
PCB
40
Gra Pizza XXL
EGM004675 EGM004675 | 40Gra imprezowa, w której o zwycięstwie decyduje refleks i spostrzegawczość. Zadaniem graczy jest przygotowanie jak największej liczby pysznych pizz. Należy obserwować, jakie składniki pojawiają się na stole i błyskawicznie zamawiać je do swojej pizzy. Gracz, który najszybciej zaklepie gotową pizzę, zdobywa punkt. Wiek: 6+ Gra przeznaczona dla: 2-5 graczy
PCB
40
Gra Rycerze i zamki
EGM004699Gra planowania i blefu. Gracze wcielają się w rolę wodzów średniowiecznych armii. Aby wygrać, muszą jak najlepiej wykorzystać umiejętności swoich wojowników – piechurów, łuczników czy konnych rycerzy, albo… potężnego smoka. Wiek: 6+ Gra przeznaczona dla: 2-4 graczy
Gra Goool!
EGM004781 EGM004781 | 12Gra „Goool!” to jedna z najlepszych futbolowych gier planszowych. Ma proste zasady, ponieważ jest pojedynkiem piątek piłkarskich, ale doskonale oddaje specyfikę piłkarskiego meczu. Przejął piłkę! Kiwa obrońcę! Podanie! Wrzutka na pole karne! Goool! Sprawdź się jako trener piłkarskiej drużyny. Rozegraj emocjonujący mecz i doprowadź swoją drużynę do zwycięstwa. Gra „Goool!” ma średniej wielkości pudełko, zapewnia szybką rozgrywkę, a jej autorem jest Corné van Moorsel, który stworzył kilka różnych
PCB
12
Gra Duuuszki w kąpieli
EGM005771 EGM005771 | 6Duuuszki w kąpieli to kontynuacja bestsellera Duuuszki. W Duuuszki w kąpieli można grać niezależnie albo połączyć obie gry i otrzymać SUPERWERSJĘ! Aby wygrać, trzeba być nie tylko szybkim, jak błyskawica, ale i czystym. Tym razem tematyka przedmiotów nawiązuje do łazienki. Mamy znowu postać sympatycznego Duszka. Jednak w tej wersji gry jest to dziewczyna-duszek, o czym świadczą piękne długie rzęsy. Nowe przedmioty to wanna, szczotka, ręcznik i żaba, która może i niewiele ma wspólnego z łazienką,
PCB
6
Gra Co słychać na farmie?
EGM006150Gra imprezowa, w której ważne są szybkie liczenie, spostrzegawczość i refleks. Jeden gracz odkrywa płytkę ze zwierzętami i rzuca kostką. Wszyscy starają się jak najszybciej odnaleźć zwierzę, które występuje na karcie w liczbie wskazanej przez kostkę. Kto pierwszy wyda właściwy odgłos, zdobywa punkt. Wiek: 6+
Gra Drapacze chmur
EGM006167 EGM006167 | 40Każdy stara się zbudować jak najwyższy wieżowiec. Gracze jednocześnie i w szybkim tempie dokładają nowe poziomy do swojej Budowli. Każdy kolejny poziom musi być mniejszy od poprzedniego. Na koniec liczą się: wysokość, styl oraz różnorodność lokatorów! Gra dostarcza dużo emocji i zabawy. Wiek: 5+
PCB
40
Gra Zagraj ze mną | Ratuj króliczki
EGM006716 EGM006716 | 10Jest wspaniały letni dzień. Króliczki bawią się w swojej norce. Nagle zaczyna padać deszcz i norka wypełnia się wodą. Króliki bardzo nie chcą zamoczyć futerka. Gracze rzucają kolorową kostką i starają się uratować jak najwięcej króliczków. RATUJ KRóLICZKI to gra-zabawka, która uczy rozpoznawania kolorów oraz liczenia. Bardzo duże drewniane elementy i proste zasady sprawiają, że gra świetnie nadaje się dla najmłodszych dzieci. Wiek: 3+
PCB
10
Gra Zagraj ze mną | Dzielne myszki
EGM006723 EGM006723 | 10Poznaj „Dzielne myszki” i weź udział w emocjonującym wyścigu do serowej krainy! Dzielne myszki wyruszyły na wyprawę do krainy, w której wszystko jest zrobione z sera. Im bliżej celu dotrą, tym więcej przysmaku zdobędą. Wyścig się rozpoczął! Jest tylko jeden problem. Wielki, głodny i kudłaty problem, który ruszył ich tropem. Uwaga na kota! DZIELNE MYSZKI to gra, która uczy oceniać ryzyko, myśleć strategicznie oraz radzić sobie z emocjami. Stanowi świetną zabawę także dla starszych graczy. W pudeł
PCB
10
Gra Zagraj ze mną | Kolorowe biedronki
EGM006730 EGM006730 | 10Zbliża się doroczny bal kostiumowy u biedronek. Jaki wybrać strój? Oczywiście, w kolorowe kropki! Ale ponieważ każda biedronka ma kropki w jednym kolorze, muszą wymienić się między sobą! Biedronki na noskach mają magnesiki, po ustawieniu obok siebie będą się odpychać albo zbliżać. Biedronki, które się lubią (zbliżą), mogą zamienić się kropkami. KOLOROWE BIEDRONKI to gra kooperacyjna rozwijająca u dzieci logiczne myślenie oraz pamięć. Gra zdobyła 3 nagrody, w tym prestiżową Kinderspiel des Jahres
PCB
10
Gra Pędzące Ślimaki
EGM006396„Pędzące ślimaki” to trzecia gra z przebojowej „pędzącej serii”. Po żółwiach i jeżach przyszedł czas na ślimaki – tym razem do wyścigu zostało zaproszonych pięć mięczaków, które na jednej nodze będą pędzić na drodze do mety, sprawiając przy tym sporo radości grającym. Gracze rzucają kolorowymi kostkami i przemieszczają ślimaki na planszy. Po drodze starają się spychać przeciwników i zdobyć jak najwięcej pysznych grzybów. Do samego końca nie wiadomo, którymi ślimakami grają przeciwnicy, co gwaran
Gra Bitwa na morzu
EGM007447 EGM007447 | 40Rzucaj kostką i zatapiaj galeony podczas wielkiej „Bitwy na morzu”! Na morzu karaibskim rozgrywa się wielka bitwa morska. Każdy kapitan chce zwyciężyć i przywieźć do swojego portu cenne skarby. Aby wygrać, musisz użyć sprytu albo dużej siły ognia. Którą taktykę wybierzesz? Celem gry jest zgromadzić jak najwięcej łupów, oznaczonych symbolem skrzyni, z kart i żetonów. Każdy statek posiada trzy parametry o wartości od 0 do 3. Są to prędkość (żagiel), siła ognia (armata) i skarby liczące się na koni
PCB
40